CANDY.


 Lepiej późno niż wcale :)
  Candy dla szyjących i posiadających  bloga oraz stałych obserwatorów. 
Wysyłam tylko na adres w Polsce, bo tkaniny są dość ciężkie :)
 * Zostaw  komentarz jeśli jesteś zainteresowany + maila :)
*Umieść na swoim blogu banerek mojego CANDY z aktywnym linkiem w bocznym panelu.
*Dołącz do grona obserwatorów bloga.

 Zestaw zawiera:
2,6 m tkaniny w niewyraźną kratkę czarno-granatową (tkaniny dostałam, więc nie wiem dokładnie co to za tkanina)
3 m tkaniny (wełna, spaliłam kawałek ) firmy http://www.huddersfieldcloth.com/index.asp
3 Burdy
5/2000
10/1997
1/1997


 CANDY trwać będzie do 06.11.
Wyniki ogłoszę dnia następnego.
ciężko uchwycić właściwy kolor
edytowano: dnia 7.11
Przepraszam Was, ale losowanie przekładam na 10.11.

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również się zapisuję :) karolka312@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się :)
    mio1227@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Staję w kolejce szyciotyp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż: szyję, posiadam bloga i obserwuję przez bloglovin ale dla porządku dodałam Cię do obserwowanych na bloggerze. Banerek też wrzucony więc niniejszym zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również ustawiam się w kolejce :)
    monikaaa1503@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja też staję w kolejce :)
    natalia_jaworek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. staję w kolejce szyciotyp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, jakie super candy! jestem obserwatorem od dawna (e-mail w profilu reply-blogera:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisuję się :)
    zakatekjoli@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też chcę! Ja też chcę! Burdy i materiały to to, co zawsze chętnie przygarnę!:)
    bannerek na blogu: tosieskonczyszwami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też staję w kolejce :)

    pifpaf.de@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością dopiszę się :)
    hope191@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zapisuję się i ja :) kasperska.malgorzata@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja też do kolejki! myszkimama172@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Z przyjemnoscia zapisuje sie w kolejke ;) Obserwuje Cie przez bloglovin oraz mam link do Twojego bloga na moim blogu. Adres w Polsce posiadam ;)
    kamysiap@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Dopisuję się ochoczo!
    ist.es.wahr@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja chętnie się zgłaszam :-)
    swiatwedlugmoichdzieci@.o2.pl
    baner na blogu http://swiatwedlugmoichdzieci.blogspot.com/

    Pozdrawiam ewanka

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja zgłaszam się do Twojej zabawy:) Moja szyciowa przygoda zaczęła się podczas wakacji, więc z przyjemnością każdy materiał przygarnę:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam serdecznie :) Jestem nowa w światku blogerskim ( zaledwie 3 tygodnie) i na pewno będzie mi ciężko dorównać innym blogom ( ale będę się starać ;)). Z chęcią zapisuję się do zabawy, tym bardziej, że już sama zaczynam myśleć o jakimś Candy :))) Banerek wstawiony, a bloga z chęcią będę obserwować przez Google. Pozdrawiam! axelito@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli jeszcze mogę się dopisać to ja też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja obserwuję już od jakiegoś czasu, banerek wstawiłam. Do candy ustawiam się w kolejkę.
    pozdrawiam
    Ewa
    http://mamakonradaszyje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zeszłoroczne candy, dawno się skończyło. Przykro mi.

      Usuń

Prześlij komentarz